Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Μιχάλης Χατζηγιάννης - "Η Αγάπη Δυναμώνει" - Νεο cd!!!


Το πρώτο τραγούδι από το δίσκο, το ομώνυμο «Η Αγάπη Δυναμώνει», που μέσα σε μόλις μία βδομάδα από την επίσημη κυκλοφορία του σκαρφάλωσε στην κορυφή των ραδιοφωνικών charts και ήδη τραγουδιέται από όλη την Ελλάδα, δεν ήταν παρά μόνο η αρχή!

Με την κυκλοφορία τώρα ολόκληρου του νέου άλμπουμ «Η ΑΓΑΠΗ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ», οι φίλοι του ευαίσθητου συνθέτη και βελούδινου τραγουδιστή Μιχάλη Χατζηγιάννη, θα καταλάβουν γιατί άξιζε τόσο η αναμονή από το προηγούμενο πλατινένιο άλμπουμ «Θάρρος ή Αλήθεια».

Ο Έλληνας καλλιτέχνης που εδώ και πάνω από δέκα χρόνια συνεχίζει να εκπλήσσει με τις μουσικές του αναζητήσεις και το μελωδικό του στιλ, έρχεται ξανά τώρα να μας αιφνιδιάσει με το δίσκο «Η ΑΓΑΠΗ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ», που πήρε στον καλλιτέχνη πολλούς μήνες προετοιμασίας και ηχογραφήσεων για να ολοκληρωθεί και κινείται σε καινούργιες μουσικές ατμόσφαιρες και μελωδίες που άλλοτε συναρπάζουν και άλλοτε συγκινούν.

Στο άλμπουμ αυτό ο Μιχάλης Χατζηγιάννης υπογράφει όπως συνήθως τη μουσική στην πλειοψηφία των κομματιών, έχοντας συνεργαστεί με εξαιρετικούς στιχουργούς: Ελεάνα Βραχάλη, Ελένη Γιαννατσούλια, Νίκος Μωραΐτης (που υπογράφει τους στίχους στο πρώτο ομώνυμο single), Θάνος Παπανικολάου.

Στο ίδιο δίσκο, όμως, με τα συνολικά 11 τραγούδια περιλαμβάνονται ακόμη μια ευρηματική διασκευή της μεγάλης ιταλικής επιτυχίας «Non E L’Inferno», καθώς επίσης και το hit «Σε Έναν Τοίχο», η συνεργασία με τον Μηδενιστή που παρέμενε μέχρι πρόσφατα στο No1 των charts για πολλές συνεχόμενες βδομάδες.

ΠΗΓΗ: www.mad.tv

Κατεβάστε όλα τα τραγούδια του νέου cd του Μιχάλη Χατζηγιάννη από εδώ.

Ακούστε τα τραγούδια:

1. Η αγάπη δυναμώνει                              Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Νίκος Μωραίτης
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Ρίξε μια βουτιά μέσα στη ζωή σου ναι
και μη φοβηθείς και μην της κρυφτείς ποτέ
πες ναι ναι ναι.. σε ότι φέρνει η καρδιά μαζί
μόνο ναι ναι ναι και γυρίζει το κορμί τη γη

Η αγάπη δυναμώνει πάνω που είπες πως τελειώνει
και όπως πέφτουν οι αστραπές ένα σ αγαπώ σου πες

Η αγάπη δυναμώνει μες στην μπόρα μες στο χιόνι
κι έτσι κόντρα στον καιρό.. φώναξέ μου σ αγαπώ

Πανω που είπα πως τελειώνει η αγάπη δυναμώνει

Ρίξε μια βουτιά ίσια στα βαθιά κι εσύ
πέφτωντας θα δεις.. τ' άστρα κατοικούν εκεί
λέω ναι ναι ναι σε ότι φέρνει η καρδιά μαζί
μόνο ναι ναι ναι και γυρίζει το κορμί τη γη

Η αγάπη δυναμώνει πάνω που είπες πως τελειώνει
κι όπως πέφτουν οι αστραπές ένας σ' αγαπώ σου πες

Η αγάπη δυναμώνει μες στην μπόρα και στο χιόνι
κι έτσι κόντρα στον καιρό.. φώναξέ μου σ αγαπώ


2 .Μέσα σου βρίσκομαι                                Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Πήρες το δρόμο σου, φανάρια πέρασες
Κι απλά προσπέρασες χωρίς να πεις ένα γεια
Ζήσε ότι σκέφτεσαι, ότι ονειρεύεσαι ,
Κάνε πως καίγεσαι με μια καινούρια φωτιά

Μα εγώ σε διάβασα, ξέρω ότι πάγωσες
Αυτό που χάλασες, δεν θα το βρεις πουθενά

Μέσα σου βρίσκομαι
Εκεί γεννήθηκα,
Εκεί θα υπάρχω αν με ψάξεις
Δεν γίνεται να με πετάξεις
Μέσα σου βρίσκομαι
Εκεί είναι η θέση μου
Όσα αντίγραφα και αν φτιάξεις
Δεν γίνεται να με πετάξεις

Πήρες το δρόμο σου μακριά από το χάδι μου
Μα το σημάδι μου ακόμα σε κυνηγά
Μοιάζεις ανίκητη έτσι όπως στέκεσαι
Κάνεις πως χαίρεσαι
Που πάμε αντίθετα πια

Μα εγώ σε διάβασα, στα μάτια γράφονται
Όσα υπάρχουνε κρυμμένα μες ' στη καρδιά

3. Έχω μοναξιές                                          Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Κόλλησα πάλι στο θυμό που μου κρατάς
Στις καλημέρες στα σι-ντι που μου χρωστάς
Σε ένα τραγούδι που θυμάται και απορεί
Τι μας ενώνει και μετά μιας διαιρεί
Ούτε που νοιάζεσαι αν ζω ή αν πεθαίνω
Στο καθρέφτη σου εσένα αγαπάς
Δεν με φαντάζεσαι στον ίσκιο σου δεμένο
Δεν σε έχω και τι εχω μη ρωτάς

Έχω μοναξιές, μαύρες μοναξιές
Κρύα πρωινά, άδεις κυριακές
Έχω μοναξιές, έχω «σαγαπώ»
Λόγους και αφορμές για να μην στα πω

Κόλλησα πάλι στο καρέ που μου γελάς
Σε θησαυρούς σου που για πλάκα σπαταλάς
Σε αυτό το όχι που τα αδύνατα μπορεί
Που δεν το θέλει μα στιγμές μας αφαιρεί
Ούτε που νοιάζεσαι πως είμαι και τι κάνω
Με τα μάτια μου τον κόσμο δεν κοιτάς
Δεν με χρειάζεσαι σε άλλο μπαίνεις πλάνο
Δε σε έχω και τι έχω μη ρωτάς


4. Ζήτα μου                                                  Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Ελέανα Βραχάλη
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Τωρα πια το ψέμα
Το αγοράζεις φθηνά
Πίστευα με αίμα
Πληρωνόταν παλιά
Όπου και αν κοιτάξω
Μια απάτη θα δω
Κόσμε θα σε αλλάξω
Κόσμε θα εκραγώ

Ζήτα μου τη νίκη
Ή την ήττα μου
Τα όρια μου
Ζήτα μου τα σύνορα μου
Η γραμμή είναι η καρδιά μου
Ζήτα μου τις υπερβάσεις
Που μπορείς και εσύ να φτάσεις

Όλα ένα βήμα
Μοιάζουν από το γκρεμό
Και κανείς δεν μου είπε
Πως δεν φταίω εγώ
Δωσ' μου μια αλήθεια
Δωσ'μου κάτι εσύ
Πριν να με δικάσουν
Φόβος και ενοχή


5. Ένα πείραμα                                           Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Ελεάννα Βραχάλη
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Είναι νικη να ελπίζεις
Τα καλύτερα που αξίζεις
Πως θα 'ρθουν τελικά
Πριν προλάβει η μαχαιριά
Πριν προλάβει να σου πάρει
Την παρτίδα και το ζάρι
Ένας παίχτης με φτερά
Και με βέλη τυχερά

Ένα πείραμα λες
Η ζωή και δεν φταις
Η ευθύνες αλλού
Σβήνουν τις ενοχές
Ένα πείραμα λες
Η αγάπη και θες
Να την ψάξεις παντού
Τι και αν βρίσκεις πληγές
Σε θυμάμαι να κλαις
Νοσταλγώντας το κάθε σου χθες
Σε θυμάμαι να καις
Πυρετό φέρνει ο φόβος για δες

Είναι ήττα να φοβάσαι
Κάθε νύχτα δεν κοιμάσαι
Περιμένεις μια βροχή
Καταιγίδα και απειλή
Καταιγίδα περιμένεις
Τρέμεις και δεν ανασαίνεις
Όμως έτσι δεν μπορεί
Τη ζωή κανείς να ζει


6. Αν σε πετύχω                                   Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Ελένα Γιαννατσούλια
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Αν σε πετύχω
Σε ένα στέκι σε ένα στιχο
Θα ναι το δάκρυ πειρασμός
Άγριο ποτάμι ο θυμός

Αν σε πετύχω
Σε ότι δεις, Δεν θα ανήκω
Αν θες εσύ θα νικηθώ
Δεν θα κάνω κάτι να σωθώ
Αν σε πετύχω

Αν σε πετύχω μην κοιτάς
Χαμόγελα ξενύχτια
Είναι η μπλεγμένη η καρδιά
Μεσ' τα δικά σου δίχτυα
Αν σε πετύχω μην κοιτάς
Που ζω και ανασαίνω
Οι τοίχοι ξέρουν πιο καλά
Για σένα πως πεθαίνω

Αν σε πετύχω
σε ένα πάρτυ που θα τύχω
θα βγω στου δρόμου τα σκαλία
δεν θα πάω σπίτι και δουλειά

Αν σε πετύχω στου
ενός λεπτού το χτύπο
δεν θα αναπνέω θα πνιγώ
τι καταλαβαίνω και πω ζω
αν σε πετύχω


7. Η πρώτη Κυριακή                              Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Αν έχεις κάτι να μου πεις
Κρύψ'το στον ήχο της σιωπής
Από τα μάτια μου μπροστά
Πέρασαν ψέματα αρκετά
Για ότι μας έδεσε μαζί
Το πάλεψα τόσο πολύ
Μα απόψε κόβω τη κλωστή

Είναι η πρώτη Κυριακή
Που σκέφτομαι να ζήσω
Και εσύ το Σαββατόβραδο
Που με τραβάει πίσω
Η αγάπη μια βαθιά πληγή
Μετά από τόσο δρόμο
Είναι η πρώτη Κυριακή
Που ζω για μένα μόνο

Αν έχεις κάτι να μου πεις
Ψιθυριστά μην ακουστείς
Ανάμεσα μας λάμπουν πια
Πολλά προβλήματα μικρά
Πυροτεχνήματα φθηνά
Και λόγια καθημερινά
Δεν θα γεμίσουν τα κενά

Είναι η πρώτη Κυριακή
Που σκέφτομαι να ζήσω
Και εσύ το Σαββατόβραδο
Που με τραβάει πίσω
Η αγάπη μια βαθιά πληγή
Που άνοιξε από εσένα
Είναι η πρώτη Κυριακή
Που φτιάχτηκε για μένα


8. Θα κάνω πίσω                                    Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Θες να μας τιναξεις στον αέρα
Σε ένα λεπτό με μια σφαίρα
Μια κακιά στιγμή που θα περάσει
Είναι όλο αυτό μη δινεις βάση
Μη τεντώνεις το σχοινί
Θα πέσουμε και οι δυό
στο γκρεμό

Γιατί σε ξέρω
Γιατί δεν θέλω
Να έρθει το τέλος
Θα κάνω πίσω εγώ
Εγωισμός είναι
Αν με αγαπάς μείνε
Μια μπορα είναι
Είναι η ζωή μας εδώ
Θα κάνω πίσω εγώ

Πως θες να τρακάρουμε για όλα
Μετωπική ή καραμπόλα
Κάθε σχέση μπαίνει σε τυφώνα
Σε ένα μικρό βαρύ χειμώνα
Μη τεντώνεις το σχοινί
Θα πέσουμε και οι δυό
στο γκρεμό


9. Ποιος είμαι εγώ                                 Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Δες
Με την ανάσα σου παλευεις να με λιωσεις
Είμαι μια θάλασσα που θέλεις να στεγνώσεις
Θα σκάσεις αν δεν τρέξει αίμα
Δες
Από δυο σώματα με λάβα κολλημένα
Πως μοιραστήκαμε πληγές για το καθένα
Τα σύνορα μας διαλυμένα

Κι εσύ
Που έλεγες πως θα χτισεις πάνω στην αγάπη
Για μένα είσαι πια μια γυρισμένη πλάτη
Μια μάχη που δεν θα κερδίσω
Και πες
Πάνω μου τώρα τι δικό σου έχει μείνει
Τι πετάς και τι φοβάσαι
Τι σου βγάζω τι θυμάσαι
Πως θες να σε μισήσω
Αν μπορείς να κάνεις πίσω

Ποιος είμαι εγώ
Για να σε κρίνω
Εδώ θα μείνω
Χίλια κομμάτια να με σπάσεις
Οσο θες να διασκεδάσεις
Εδώ
Τα παίρνεις όλα
Τα χάνω όλα
Είναι ένας τρόπος για να δεις ποιος είμαι εγώ

Δες
Πόσο ασπρόμαυρο κατάντησε το σπίτι
Ένα κομμάτι απ τα όνειρα μας μου ανήκει
Επιλογή σου... αν θες να μου το αφήσεις

Δες πόσο αμήχανα στεκόμαστε και πάλι
Πως γυρίζεις το κεφάλι
Κάπως έτσι καταστρέφονται τα πάντα
Χωρίς να το ζητήσεις
Και πες
Ποια είναι τα βήματα ενός καλού στρατιώτη
Πώς να σε παρακαλέσω
Πώς να ουρλιάξω σε αγαπάω
Να σου κρύψω...σε τι βαθμό πονάω


10. Κάτι Δυνατό                                        Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Δεν θέλω άλλο
κάτι πλευρές μου σκοτεινές
που ζουν σαν πρώτες
Τις τελευταίες μας σκηνές
Δεν θέλω άλλο
να εξηγώ κάθε φυγή
επιστροφές σου
του τηλεφώνου τη σιωπή

Δεν τα θέλω όσα αντέχω
τις γιορτές που ζω κι απέχω
πριν μισήσω την αγάπη
Κι ό,τι γύρω μου υπάρχει

Κάτι δυνατό να σε ξεχάσω
Σ'λλο ουρανό να αποδράσω
έντονα κι απλά πάλι να ζήσω
Μ'άλλη αγκαλιά να σε νικήσω
Κάτι δυνατό να σε διαγράψω
να μην είμαι εδώ, να μην σε ψάξω
κάτι να συμβεί, σε σένα να μοιάσω
κάτι δυνατό να σε ξεχάσω

Δεν θέλω άλλο
να λύνω αινίγματα σου πια
ν'αναρωτιέμαι
αν είναι λίγα τα βαθιά
δεν θέλω άλλο
να δίνω μάχη να σε δω
να υπερβάλεις
και να το βρίσκω λογικό


11. Σε έναν τοίχο                                   Ακούστε το τραγούδι εδώ

στίχοι: Νίκος Μωραίτης - Rap στίχοι: Μηδενιστής
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος


Κανένας άλλος δε θα `μενε εδώ
Να επιμένει να λέει σ' αγαπώ
Σε έναν τοίχο εγώ θα μιλώ
Θα σπάω τα λόγια μου στο πρόσωπο σου...

Κανένας άλλος όμως όχι εγώ
Μόνος μου στέκομαι σ' ένα τοίχο μιλώ
Με λένε τρελό
Και να αντέχω για σένα, για σένα ζω
Θα γράφω μέχρι ο τοίχος να πέσει
Και μέσα να δω
Η σιωπή σου, η μοναξιά μου
Και όπως σε κάθε τοίχο έτσι και εδώ
Θα περπατάω με τη σκιά μου, με τη σκιά μου
Αφού η καρδιά μου έχει επιλέξει
Να μείνω εδώ να λέω
Στο τοίχο Σ' αγαπώ τη μόνη λέξη
Και δε φοβάμαι να αγγίξω μια καρδιά από πέτρα
Πίσω από το τοίχο αυτή η γυναίκα
Ναι αυτή η γυναίκα
Θα γύρω πάνω του να νιώθω κοντά σου για πάντα
Και όταν νυχτώνει θα κοιμάμαι στο δρόμο, σταμάτα
Και αφού με τον καιρό όλα τα τοίχοι πέφτουνε
Έτσι με τον καιρό κοντά σου θα έρχομαι
Θα περιμένω θα αφήνω σημάδια αγάπης
Θα περιμένω να πάρω σημάδια δικά της

Κανένας άλλος δε θα' μενε εδώ
Να επιμένει να λέει σ' αγαπώ
Σε έναν τοίχο μα εγώ θα μιλώ
Θα σπάω τα λόγια μου στο πρόσωπο σου...

Κανένας άλλος δε θα' μενε εδώ
Να επιμένει να λέει Σ' αγαπώ
Σε έναν τοίχο μα εγώ θα μιλώ
Θα σπάω τα λόγια μου στο πρόσωπο σου...

Για αυτό και απόψε θα επιλέξω το αγαπημένο σου χρώμα
Ελπίζοντας να πέσει ο τοίχος να γίνει στάχτη και χώμα
Αφού το ηφαίστειο συνάντησε στο δρόμο τη φορά
Έτσι και εμείς θα γίνουμε ένα στο τοίχο σου μία εικόνα
Βάζω τα χέρια μου για πρώτη φορά δειλά
Σ' αγγίζω, σε νιώθω, με αγάπη, με πόνο
Μα κάτι στο δρόμο με κρατάει πάλι
Είναι ο τοίχος παγωμένος μπροστά μου
Και η σκιά μου με κοιτάει

Κανένας άλλος δε θα `μενε εδώ
Να επιμένει να λέει σ' αγαπώ
Σε έναν τοίχο μα εγώ θα μιλώ
Θα σπάω τα λόγια μου στο πρόσωπο σου

Να σπάω τα λόγια μου στο πρόσωπο σου
Να ξεθωριάζει το όνομα μου δίπλα από το δικό σου
Βροχή
Όμως ο χειμώνας δε θ' αγγίξει τη καρδιά μου
Θα γράψεις τα αρχικά σου
Και από κάτω για πάντα, για πάντα μαζί

Κανένας άλλος δε θα `μενε εδώ
Να επιμένει να λέει σ' αγαπώ
Σε έναν τοίχο εγώ θα σου μιλώ...

Θα σπάω τα λόγια μου στο πρόσωπο σου...

Κι όσο υπάρχουνε τα καλοκαίρια
Θα περνάνε πάντα τα ζευγάρια
Και θα γράφουν τα συνθήματα τους
Μια καρδιά και πάνω τα αρχικά τους
Και μετά θα έρχονται χειμώνες
Και θα πλένει η βροχή τα λόγια
Όμως πάντα τα κρατάει ο τοίχος
Ένα ίχνος, ένα ίχνος
Και θα ρθούνε νέα καλοκαίρια
Και θα έρθουνε καινούργια χέρια
Για να γράψουν πάνω την αγάπη
Με ένα σπρέι, με στυλό, με κάτι
Και όπως θα γυρίζουνε τα χρόνια
Και όπως θα αντέχουν τα γραμμένα
Εγώ πια θα έχω γίνει ένα με εσένα, με εσένα!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...