Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Σ΄αγαπάω - Ακούστε το νέο τραγούδι της Γλυκερίας.

Νέο τραγούδι για τη Γλυκερία μέσα από το επερχόμενο album της που θα κυκλοφορήσει σύντομα....



Μετά το δυνατό ζεϊμπέκικο «Πάλι μόνη» που ήδη έχει κάνει αίσθηση, ακόμη ένα νέο τραγούδι έρχεται διαδικτυακά από το νέο album της Γλυκερίας που αναμένεται τους επόμενους μήνες. Μια αισθαντική μπαλάντα που υπογράφει ο σύζυγος της Γλυκερίας και δημιουργός των μεγαλύτερων επιτυχιών της, Στέλιος Φωτιάδης, Το "σ' αγαπάω" κυκλοφορεί προς το παρόν ψηφιακά στο διαδίκτυο καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα της Γλυκερίας www.myglykeria.gr «Η Γλυκερία από τον Μάκη Ρουσομάνη».



"Σ' αγαπάω"
Στίχοι: Φωτιάδης Στέλιος
Μουσική: Φωτιάδης Στέλιος
Ενορχήστρωση:Φωτιάδης Στέλιος

Το δικό μου όνειρο το έκλεψες νωρίς
σε μια ατέλειωτη στιγμή σταμάτησε ο χρόνος
και όπως παγιδεύτηκα στα δίχτυα της σιωπής
στα μάτια ζωγραφίστηκε της μοναξιάς ο φόβος.

Φωτιά που μεθάει, απόψε θα πιω
ξανά να καώ στα φτερά σου
και όταν σ'αγγίζω, στο ψέμα που ζω
δικά μου και τα μυστικά σου.

Σ'αγαπάω, σ' αγαπάω
βρέχει πάλι στη καρδιά και σε ζητάω
σ' αγαπάω, σ' αγαπάω
ξημερώνει, άδεια η πόλη που να πάω.

Το δικό μου όνειρο, το έκλεψες νωρίς
σε μια ατέλειωτη στιγμή σταμάτησε ο χρόνος
τα σημάδια του έρωτα στο βάθος της ψυχής
οι νύχτες μου αδιάφορες, βουβός, μακρύς ο δρόμος.

Φωτιά που μεθάει, απόψε θα πιω
ξανά να καώ στα φτερά σου
και όταν σ'αγγίζω, στο ψέμα που ζω
δικά μου και τα μυστικά σου.

Σ'αγαπάω, σ' αγαπάω
βρέχει πάλι στη καρδιά και σε ζητάω
σ' αγαπάω, σ' αγαπάω
ξημερώνει, άδεια η πόλη που να πάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...